.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با سکانداری « عادل عالیشان » ؛
روزهای طلایی ورزش مازندران
شمال نیوز : این روزها حال و روز ورزش مازندران خوب است . خوب تر از همیشه ، به روزهایی نزدیک می شود که باید خیلی زودتر از این ها به آن می رسید . اهالی ورزش هم خوشحالند از این همه اتفاق خوب که نتیجه آن بدون تردید بالندگی و سرافرازی همه اهالی ورزش استان خواهد بود .

 

 

چند ماهی است که با سکانداری «عادل عالیشان » در ورزش مازندران ، گره های ورزش استان یکی پس از دیگری باز می شود و به روزهای اوج خود نزدیک و نزدیک تر می شود .

 

متاسفانه ورزش مازندران دربرخی از ادوار گذشته از سیاست زدگی رنج برده و این مانع بزرگی سد راه شکوفایی رشته های ورزشی مختلف در استان شد و اکنون که مدیری از جنس ورزش بر مسند نشسته ، انتظار می رود همگان یاری کنند تا ورزش استان به کامیابی و پیروزی برسد .

 

برگزاری دو رویداد بزرگ بین المللی در دو شهر بابلسر و رامسر نشان داد که عالیشان به خوبی از ظرفیت بین المللی شهرهای ساحلی و برند استان مازندران خبر دارد و استفاده ازاین پتانسیل قصد دارد جایگاه بین المللی این استان را در رشته های مختلف به رخ دیگر کشورها بکشد .

 

هر چند نام مازندران در برخی از رشته ها همچون کشتی ، وزنه برداری و ....پرآوازه است اما و بدون تردید تداوم و تقویت این روند و نگاه به همه رشته های ورزشی از برنامه های عادل عالیشان است . آنجا که رویداهای بین المللی در رشته هایی نظیر کاراته و پرورش اندام در مازندران میزبانی می شود .

 

عادل عالیشان در همین مدت کوتاه نشان داد که اهل نشستن در دفتر کار خود نیست و حضور در مناطق مختلف استان از غرب گرفته تا شرق استان و حتی مناطق کم برخوردار می تواند مشکل گشای ورزش استان باشد تا جایی که حتی در یک روز می توان او را در چند شهر دید که تکمیل پروژه های ورزشی را دنبال می کند .

 

برگزاری 5 هزار برنامه فرهنگی ، ورزشی در دهه فجر امسال هم بیانگر توان مدیریتی این مدیر انقلابی برای نقش آفرینی در امور فرهنگی و ورزشی دارد و افتتاح پروژه های متنوع نشان داد که آینده ای درخشان در انتظار ورزش مازندران با تیم مدیریت جدید است .

 

 پروزه های دهه فجر امسال از تنوع جغرافیایی قابل توجه ای برخوردار بود که در ادوار گذشته کمتر مشاهده شده است . بهره برداری از ساختمان Vip استادیوم شهید علیزاده بابلسر، خانه بوکس سردار شهید حسین محبوبی و یادبود مهدی طلوتی بابلسر، خانه کشتی روستای شیرا فریدونکنار، سالن چند منظوره شهر آکند، سالن ورزشی شهدای پهناب جویبار، سالن چند منظوره روستای کشتلی میدان سر بابل، کلنگ زنی سالن زورخانه بهنمیر، سالن ورزشی روستای خورشید نکا و سالن چند منظوره کتالم رامسر و چند پروژه خصوصی  ، نشان می دهد که « عادل عالیشان » به همه مناطق استان نگاه عادلانه ای دارد . انتظاری که به جا و در حال انجام است . 

 

در کنار این اقدامات راهگشا ، سامان بخشی به هیئت های ورزشی استان و شهرستان ها از اولویت های «عالیشان » است . تا جایی که برخی از روسای کم کار و کم تحرک  هیئت های ورزشی در همین مدت کوتاه تذکر گرفته و یا برکنار شدند  که بارقه امید در میان فعالان این رشته ها برای تحول اساسی در ساختار اجرایی هیئت ها  روشن شد . 

 

بدون تردید و آنطور که « عالیشان » هم در گفتگویی تاکید کرده است « با نگاهی ویژه ‌تر و برنامه ریزی برای توسعه ورزش مخصوصا در روستاها می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد مدال‌آوری بیشتر ورزشکاران این استان در میادین ملی و بین‌المللی باشیم »

 

آنچه مسلم است اینکه ؛ « وزیر ورزش و جوانان » و « استاندار مازندران » با انتصاب « عادل عالیشان » توانستند جامعه ورزش استان را راضی کرده و روزهای طلایی را برای ورزش استان به ارمغان بیاورند. 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.